مـسـجـدسـلـیـمـان

مـسـجـدسـلـیـمـان

عکسهایی از مسجدسلیمان، شهر اولین های شیرین و تلخ
مـسـجـدسـلـیـمـان

مـسـجـدسـلـیـمـان

عکسهایی از مسجدسلیمان، شهر اولین های شیرین و تلخ

عکسهایی از مسجدسلیمان

  با یاد و نام خدا 

  عکسهایی از همکاران - دبستان شریعتی مسجدسلیمان 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رسول عطائی پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 06:50

سلام مجدد آقای بهرامی عزیز، و سپاس از پاسخگویی تان.
از لطف و بزرگواری تان ممنونم و باز به وبلاگتان سر می زنم.

سلام و صبح به خیر دوست نادیده ام. سلامت و تندرست باشید. با سپاس

رسول عطائی دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 20:30

سلام آقای بهرامی، ضمن تشکر فراوان از شما برای عکس هایی که در وبلاگتان گذاشته اید. ایشان اگر اشتباه نکنم آقای قلی گله هستند. ضمنا از شما درخواستی دارم: من سال ۱۳۵۷ کلاس اول ششم بهمن بودم، و معلم ما خانمی بودند که متاسفانه نامشان را بیاد نمی آورم، با توجه به اینکه شما در آن سال ها در شریعتی بوده اید، آیا می توانید لطف کنید و بگویید نام ایشان چه بوده است؟ (در واقع اگر شما نام همکاران خانم آن سالها را به یاد داشته باشید، من احتمالا یادمپخواهد آمد که کدامیک معلم بنده بوده است). ضمنا معلم کلاس دوم ما خانم جمشیدپور بودند که نام ایشان در خاطرم مانده است. معلم کلاس سوم آقای فتحی بودند که بعدها به دبیرستان سینا رفتند، و معلم چهارم ما اگر اشتباه نکنم آقای باقری بودند که متاسفانه در همان سال غرق شدند، یادشان گرامی. ما با آقای قلی گله و همچنین با آقای جاسم ایرفی هم در کلاس های چهارم و پنجم درس داشتیم، اما یادم نمی آید که کدامیک از آنها کدام پایه بودند. اما یادم می آید که آقای شمسایی آن کلاس پنجم دیگر بودند و معلم ما نبودند.

سلام برادر عزیز و محترم. ممنون که به وبلاگم سرزده و پیام گذاشتید. من سال 1353 در دبستان شریعتی فعلی بودم که به خدمت نظام اعزام و از آن پس از همکاران این مدرسه اطلاعی ندارم. سعی می کنم نام یکی از معلمین یا دانش آموزان را برایتان پیدا کنم. سلام برسونین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد