مـسـجـدسـلـیـمـان

مـسـجـدسـلـیـمـان

عکسهایی از مسجدسلیمان، شهر اولین های شیرین و تلخ
مـسـجـدسـلـیـمـان

مـسـجـدسـلـیـمـان

عکسهایی از مسجدسلیمان، شهر اولین های شیرین و تلخ

عکسی از مسجدسلیمان ( پل ماشین رو قدیمی تمبی )

نمایی از پل ماشین رو قدیمی تمبی 

عکسی از پل ماشین رو قدیمی تمبی در مسجدسلیمان 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 13:13

خیلی عکس قشنگیه و جمله ای هم که در توصیفش نوشتید خیلی شاعرانه است. ایشالا همیشه موفق باشین

سلام ممنون از محبتتان. خوشحال خواهم شد که یاز هم یه وبلاگم سربزنید. با تشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 20:52

یادش بخیر...
تقریبا هر روز به وبلاگ خوبتون سرمی زنم. ممنون از زحماتتون...

سلام ممنون از پیامتان و ممنون از اظهار نظر صادقانه تان. خوشحالم که کار من شمار ا خوشحال کرده است و همین برایم دنیایی ارزش دارد. امید که همیشه سلامت باشید، به وبلاگم سرزده و پیام بگذارید. با سپاس

کردوان دانلود یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 09:50 http://mahdizarei30.blogsky.com

*ســـــلام*
*ســـــایـــــت خوبی دارید*
*لـــــطفا به وبـــــلاگ من هم سر بزنیـــــد*
*لـــــطفا وبـــــلاگ من را به دوســـــتان خود معـــــرفی کنـــــید*
*در وبلاگ من نرم افزار و بازی کامپیوتری، انیمیشن وفیلم، بیوگرافی بازیگر و بازیکن و،ترانه و عکس،مداحی،مستند،خبر است*
*لطفا به وبلاگ من سر بزنید وچیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید*
نظر یادت نره.

سلام ممنون که به وبلاگم سرزدید. وبلاگ زیبایی دارید که واژه ی زیبا کمترین تعریف از وبلاگتان است. درمورد معرفی وبلاگتان هم به چشم. امید که باز هم سربزنید. با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد