مـسـجـدسـلـیـمـان

مـسـجـدسـلـیـمـان

عکسهایی از مسجدسلیمان، شهر اولین های شیرین و تلخ
مـسـجـدسـلـیـمـان

مـسـجـدسـلـیـمـان

عکسهایی از مسجدسلیمان، شهر اولین های شیرین و تلخ

عکسی از مسجدسلیمان ( یک اتوبوس قدیمی )

  با یاد و نام خدا 

  عکسی از یک اتوبوس قدیمی  

یک اتوبوس قدیمی در ترابری مسجدسلیمان 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 23:36

با سلام خدمت جناب بهرامی
از زحماتی که برای گرد آوری مطالب کشیدید بی نهایت سپاسگزار تان هستم .
بنده متولد 1341میباشم .ودر سال 1357 وارد دانشسرای مقدماتی سبز آباد شدم .
میتوان گفت :آخرین پذیرش قبل از انقلاب دوره ما بود .
تا سال 1378 در مسجد سلیمان بودم , سپس به استان اصفهان منتقل گردیدم.
اکنون نیز پنجمین سال بازنشستگی را نیز سپری میکنم .
سالی هم که رئیس مرکز تصحیح اوراق پایه پنجم در فلکه نفتون را عهده دار بودید,اینجانب بعنوان آموزگار پایه پنجم جهت تصحیح اوراق افتخار همکاری با شما را داشتم.
لازم به ذکر است با آقای بیژن ایمری چندین سال در سمت معاونت دبستانهای 17 شهریور نمره 8و حافظ را نیزدر پرونده کاری خود دارم.

(آقای ایمری هر وقت از شما صحبت میکرد
می گفت هوشنگ خوش تیپ)
انشاالله که خود و خانواده گرامیتان روز وروزگار را بخوبی سپری نمائید.

سلام به شما دوست، همکار و همشهری عزیزو خوشحالم که به وبلاگم سرزده و پیام گذاشتید و خوشحال تر که سالم و تندرست هستید. اسمتان را ننوشتید ولی هرجا که هستید برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. پیشاپیش عید نوروز را به شما و خانواده ی محترم تبریک گفته سال خوشی را برایتان آرزومندم. برادر شما بهرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد